OPENBARE SCHOOL KLOKHUIS VERRAST KALIDOE !

Woensdag 30 januari waren Mieke en Jan van onze stichting in de grote hal van de Openbare School HET KLOKHUIS in Beek &Donk om een cheque in ontvangst te nemen van 906,00 euro.

De kinderen van deze school hebben een kerstactie gehouden en met de verkoop van vanalles wat ze zelf gemaakt hebben, konden zij dit prachtige bedrag bijelkaar krijgen. Het leek wel de uitreiking bij de Postcodeloterij, de leerlingen hadden een mooie cheque in een hoes gemaakt en toonden die op het podium.  GROTE KLASSE !

Toen destijds de kinderen door ons werden voorgelicht over onze stichting, hebben wij ze o.a. verteld dat we met 1 euro per dag alle kinderen rijst kunnen geven, en dat deed een van de aanbieders van de cheque de uitspraak doen: "Nou kan Kalidoe en zijn vrienden 906 dagen rijst eten!"  Wij hebben toen beloofd dat we over 906 dagen  nog 's terugkomen.

DANKJEWEL MEESTER JON EN DE DIRECTRICE VAN  H E T   K L O K H UI S  in Beek & Donk.