Kerstmarkt in Beek en Donk voor Kalidoe

Elk jaar houdt de openbare basisschool "het Klokhuis" in Beek en Donk een kerstmarkt, ook dit jaar gaan de kinderen weer hun best doen om iets te betekenen voor andere kinderen die het minder getroffen hebben.  Dit jaar is de opbrengst voor Kalidoe en zijn lotgenoten in ons huis in Gambia. De kinderen hebben van een van onze leden een voorlichting gehad, en nu weten ze voor wie en waarom ze zich gaan inzetten.

Tijdens een bijeenkomst in de grote hal van de prachtige school, werd verteld over Kalidoe, Cherno, Isatoe en al die andere kinderen, er werd uitgelegd dat de kinderen met een beperking helemaal mee kunnen doen in onze maatschappij, ALS WIJ ZE EEN BEETJE HELPEN.

Zelfs de kinderen in Gambia kunnen we helpen, in Beek & Donk gaan ze proberen om met hun Kerstmarkt inkomsten te krijgen voor de vriendjes in Gambia.