KALIDOETEAM verwelkomt door ....Kalidoe

Niemand minder dan Kalidoe himself ( een van onze kinderen in het huis van de stcihting Second Home) heeft het team van KALIDOEHEREWECOME verwelkomd.

Een groep stoere mannen en vrouwen maakten een barre toch met ouwe barrels vanaf ERP via Antwerpen en de woestijn naar Banjul !

Kijk op de site www.kalidoeherewecome.nl voor een verslag

GROTE FELICITATIES AAN HET TEAM

dat weer op weg gaat naar huis, zij kunnen zich voldaan voelen, want ze hebben een prachtige bijdrage geleverd aan ons werk in Gambia, zij hebben nu ook allemaal de kinderen GEZIEN en hopelijk moedigt dat hen aan om ook anderen enthousiast te maken voor de stichting Second Home.Want er is nog veel werk te verzetten op onze weg naar een EIGEN onderkomen waarbij we niet afhankelijk zijn van verhuurders.

Ons project wil immers een voorbeeld zijn waarmede we de inwoners van Gambia willen laten zien hoe je kunt zorgen voor mensen met 'n verstandelijke beperking !

Nogmaals dus HULDE VOOR DE RALLY-RIJDERS