Kalidoeteam uitgezwaaid in Zijtaart

Gezelligheid ten top bij het afscheid van de "drivers" van ons Kalidoeteam op donderdag 27 september in Restaurant de Reiger in Zijtaart, bezoekers hadden allemaal 20 euro's betaald en daarvoor kregen ze volop (soms teveel) te drinken en hapjes. Het overgrote deel van dat geld gaat naar onze Stichting Second Home. Tonny van de Heijden sprak de aanwezigen toe en legde nogmaals de prachtige bedoeling van hun reis uit, geld bijeenrijden voor onze lodge in Gambia. Via een beamerpresentatie kon men de gehele avond het goede doel en andere activiteiten van HET TEAM bekijken.

Op zaterdag 6 oktober vertrekt het team 's morgens om half negen bij de Reiger, dus als mensen nog willen uitzwaaien, dan zijn ze daar van harte welkom. Via Tilburg ( (9.30) naar Antwerpen en dan de officiele start van de ANTWERPEN-BANJUL CHALLENGE om 11.30 vanaf de Waalse Kaai 40 ('t Soetbrood) . Dan gaat men echt op weg via Belgie en Frankrijk naar Spanje, via Madrid naar Sologrande en daar oversteken naar Tanger (Marokko) , zeven dagen rijdt men door Marokko, en op de elfde dag gaat de reis naar Mauritanie, daar worden lokale gidsen toegevoegd en begint het echte werk in de Sahara ! Daar moeten ze trekken en duwen door het zand, en .... men overnacht ook in de woestijn. Via Dakar en de gezellige veerdienst bij Barra komt men in Gambia en op de twintigste dag hoopt men aan te komen bij Hotel Lemon Creek in Bijilo. Voorwaar, een hele onderneming voor deze mensen, die zelf een auto kochten, deze voor 'n hoop geld optuigden en hem straks in Gambia verkopen en de opbrengst aan de stichting geven. Daarna mogen ze op eigen kosten naar huis vliegen. Maar wie Gambia kent, zal begrijpen dat ze eerst nog enkele dagen vakantie vieren in dit prachtige land.

Voelt U zich geroepen om ook iets bij te dragen aan deze onderneming, met als ultieme doel het welzijn van de Stichting Second Home ? Rabo 10.80.76.288 !!