Eten wat de pot schaft

In het weekend van 15 en 16 november organiseert Petra van Haandel samen met haar pleegdochter 'Eten wat de pot schaft'. Natuurlijk met streekproducten. Je mag aanschuiven. Om lekker te eten, kennis te maken wanneer we je nog niet persoonlijk kennen. En natuurlijk om samen een mooie avond of dag te maken.

Zaterdag 15 november om 18 uur: Eten wat de Pot schaft, 'n warme maaltijd.
Zondag 16 november om 14 uur: Een Brunch

We vragen een kleine bijdrage deze gaat naar Stichting Second Home. Helaas zijn er nog steeds kinderen die in het weekend en schoolvakantie's niet genoeg te eten krijgen. Simpel omdat de ouders niet voldoende geld hebben hiervoor.

Aanmelden om mee te eten of misschien vind jij het leuk om te koken en in dit weekend ook mensen uit te nodigen net als wij. Dat zou helemaal geweldig zijn. Je kunt haar een berichtje sturen via facebook.

Voor meer informatie klik hier

Met hartelijke groet en graag tot ziens, Adisa en Petra.

Meer weten hoe we het geld willen besteden? Lees maar verder.

Het geld gaat naar 'n Gambiaans gezin in de omgeving van het betreffende kind. Zij koken een extra portie en zorgen ervoor dat het kind het eten krijgt. Zodat voldoende eten in het weekend en de vakantie's gewaarborgd is. Van maandag tot vrijdag verblijven de kinderen in de Lodge van Second Home.

In februari dit jaar hebben we helaas weer een van de kinderen naar het ziekenhuis moeten brengen, totaal ondervoed. Dit mag niet meer gebeuren...
In de zomervakantie heeft Marie (manager) twee keer per week eten gebracht naar kinderen die het echt nodig hebben. In het regenseizoen is dit niet te doen, zo lief en betrokken dat zij bijdraagt.

Hier moet echt 'n structurele oplossing voor komen.
Meer informatie vind je op de faccebook pagina,

Wil je financieel bijdragen?

Dan mag natuurlijk ook het rekeningnummer is: NL81RABO0108076288 t.n.v Stichting Second Home

vermeld erbij 'Eten wat de Pot Schaft'.